BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 18, 2012

ibu Qalesya @ Penang!!!!

sekejap je ms b'lalu, aku dah lebh sebln di bumi penang...cm x cye je...Alhamdulillah, aku dah semakin kuat utk b'lwn ngan perasaan sndr (persaan rindu kat hubby n anak)..klu seblm ni asal dgr sore n tgk gmbr Qalesya je musti tangkap leleh la...tp la ni dah ok le...Qalesya pun dah semakin bijak, die tau je time ibu call..so, die akan duk dkat ngan tepon makwan...bl de cite t'baru je Qalesya akan m'bebel kat tpn dgn smgtnye w'pun ibu die ni x phm pe butir citenye tu...hahaha.. tp really miss nak tgk p'kembangan Qalesya.. :(...dl setiap ari akan nmpk perubahan pd Qalesya, tp skang makwan die lak yg dpt tgk...harap2 ms 1st step Qalesya b'jln dpt la ibu tgk ngan mate sndr kn...
setakat ari ni, every 2 week aku akan blk jumpe Qalesya, smpai naik kering akaun sb asyik bl tiket flight je...aku cnfrm skang ni si tony fernandez t'senyum bangge bl nmpk name aku dlm senarai passenger a.asia sb aku lah passenger tetap die skang...huhuhu...pe nak wat, t'pakse la b'korban demi anakku...harap2 de la hikmah utk pengorbanan yg aku buat ni...amin... klu ikutkn leh je naik bas blk selangor...tp aku x larat nak duk dlm bas yg amik ms lbh kurang 7 jam p'jlnan, tu br smpai shah alam, nanti nak kene gerak blk ke gemas g...jwbnye aku b'cuti dlm bas je la kn x puas lak nak jumpe Qalesay n ayahnye... huhuhu..biar la org nak kate aku ni kaye ke ape ke sb asyik naik flight je, yg penting aku puas hati dpt jumpe keluarge...my quality time is very important tau...huahahaha... :P

0 comments: