BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 16, 2012

ibu Qalesya @ Penang!!!!

salam guys.....dah lame x b'blog nih kn....almaklum ar msg2 bz...ceh...huhuhu...
aku skang (13 feb 2012) dah sah m'jd student kembali...bkn lg mahasiswa tp mahasitua (lecturer yg ckp ar kn..)huhuhu...berkat doa mak n family, aku dpt b'tukar ke USM penang...kire ok ar kn dr kene g UMS..1st time ke Penang rs cm gayat lak nengok jmbtn Penang ms smpai aritu..hihi.. kali ni x de orentasi cm zmn2 kt unimas dl..just kene t'libat ngan beberape taklimat n team building je..so x le stress sgt...cume yg x sedapnye time orentasi ni sume stndt USM still b'cuti, so p'khdmtn bas x de ar...so, kiteorg kene la jln kaki around campus..dah la campus ni bsr ya amat...naik bengkok kaki aku ari2 menapak ke dewan..haha..tp bgs gak leh kurangkn lemak2 tepu yg de dlm bdn pas b'salin dl..(statement nak sdpkn ati je nih..hahahaha)...pe2 pun stakat ni life kat USM ok ar..tp kerinduan kat my hubby n Qalesya sgt2 ar menggunung tingginye...klu la tiket flight murah maunnye tiap2 mgu aku blk subang...tp apekn daye, owner firefly tu bkn de kene mengene ngan aku pun die nak bg tambang murah kn...huhu...so, kene la thn sabar...so, guys tolong doakan aku kuat menempuh cabaran ni n b'jaye di USM ye... see ya'... :)

0 comments: