BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 21, 2011

ibu Qalesya in da house!!!

dah lame x bukak blog nih, yer ar sibuk b'pantang n jage baby...thanks kpd member2 yg wish sempene kehadiran baby br aku...skang rutin harian aku pun dah berubah...klu dl leh je tdo lewat bgn pun lewat...tp skang kul 9 mlm aku dah tdo sb every 3 hours qalesya akan bgn mnum susu..n aktiviti kegemaran si kecik ni die akan b'jage slps kul 4 pg, kul 7 pg br die nak tdo lik...punye ar mengantuk aku n mak aku nak pujuk si kecik ni suh tdo...yg t'baru bl qalesya dah msk 1 bln, aktiviti die semakin xtream lak, kul 4 pg die bgn, kul 12 tghari br die tdo...dasat tul mate si kecik nih b'jage...ibu die lak yg skt2 kepale thn ngantuk...dugaan btl bl dah jd ibu ni kn...cmni ar mak2 kite dl b'sengkang mate jg kite...so, skang br aku phm bsrnye pengorbanan seorg ibu m'jage anak2nye...aku yg br sorg anak ni pun kdg2 rs x larat ni kn pulak mak2 kite yg de ramai anak...tu blm kire sakit ms b'salin g...rsnye tu pengalaman yg paling aku ingat smpai bl2...hmm...nanti de ms aku coretkn pengalamn aku b'salinkn qalesya...leh jd panduan kpd kwn2 yg bakal jd ibu kn... so cekpot, ko dah x leh panggil anak aku ida jr. g sb name die Maryam Qalesya Amni Bt Muszaipul...

0 comments: