BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 19, 2009

halu!!!!

soooooooooo cute ar itu iris...dah becar tu..rsnyer cam br jerk lahir..mgkn sb bkn kt yg melahrkan dier kot yg wat kt rase dak tu cpt besar..hahahahahaha...bl ar cek has nak bg gmbr iris wearing our present ek? musti lebih cute drp bise as org yg memberi present tu..wakakakakaka..
so, bebaru ni aku bz ckit ar train dak2 asrama utk competition antare asrama kat n9. aku kene jd pengurus pasukan nyanyian solo pmpn...pergh, cam x cayo jerk...nyanyi lg irama m'sia lak tu.. ish2..tiap2 mlm aku trai dak tu dah cam syafinaz selamat jerk x pun cam poul moss..hahahaha.. yg bestnyer dak yg aku train dpt naib johan dr 38 buah sekolah..kire b'jaye gak ar aku jd pengurus merangkap jurulatih w'pun aku x pndai nyanyi..tumpang tuah tu..huhuhuhuh

0 comments: